Marketing v očích veřejnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing v očích veřejnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Sládková, Hedvika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52956
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá obraz marketingu a marketérů v očích veřejnosti. Pozornost věnuje především zastoupení pozitivních a negativních názorů. Zjišťuje také veřejností vnímanou prestiž a důvěryhodnost marketingových pracovníků. Postupuje od teorie, tedy veřejného mínění, image, reputace a jejich formování, přes kritický náhled na pozitiva i negativa marketingu k praktické části. Ta obsahuje výzkum, který formou dotazníkového šetření zjišťoval pohled veřejnosti na marketing a marketéry. Získané výsledky ukazují na problémy v reputaci marketingu, a proto závěrečná část nabízí také některá doporučení a možné způsoby řešení současné situace.
dc.format 60
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject image cs
dc.subject reputace cs
dc.subject veřejné mínění cs
dc.subject vnímání marketingu cs
dc.subject prestiž cs
dc.subject image oboru cs
dc.subject kritika marketingu cs
dc.subject marketing cs
dc.subject image en
dc.subject reputation en
dc.subject public opinion en
dc.subject perception of marketing en
dc.subject prestige en
dc.subject field image en
dc.subject criticism of marketing en
dc.subject marketing en
dc.title Marketing v očích veřejnosti
dc.title.alternative Marketing in the Public Eye
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vičanová, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis analyzes the picture of marketing and marketers in the public eye. It concentrates especially on describing both positive and negative opinions. It tries to determine how the public perceives marketers´ prestige and trustworthiness. It starts with the theory of public opinion, image, reputation, and its forming. This is followed by a critical review of the positives and negatives of marketing. The practical part contains research that investigated how the public sees marketing and marketers. The final results show a few problems with the reputation of marketing. Therefore the last part of this thesis offers possible solutions for the current situation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65808
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
sládková_2023_dp.pdf 1.704Mb PDF View/Open None
sládková_2023_op.doc 139Kb Unknown View/Open None
sládková_2023_vp.doc 128Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account