Marketing v očích veřejnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Sládková, Hedvika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52956
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce zkoumá obraz marketingu a marketérů v očích veřejnosti. Pozornost věnuje především zastoupení pozitivních a negativních názorů. Zjišťuje také veřejností vnímanou prestiž a důvěryhodnost marketingových pracovníků. Postupuje od teorie, tedy veřejného mínění, image, reputace a jejich formování, přes kritický náhled na pozitiva i negativa marketingu k praktické části. Ta obsahuje výzkum, který formou dotazníkového šetření zjišťoval pohled veřejnosti na marketing a marketéry. Získané výsledky ukazují na problémy v reputaci marketingu, a proto závěrečná část nabízí také některá doporučení a možné způsoby řešení současné situace. |
|
dc.format |
60 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
reputace
|
cs |
dc.subject |
veřejné mínění
|
cs |
dc.subject |
vnímání marketingu
|
cs |
dc.subject |
prestiž
|
cs |
dc.subject |
image oboru
|
cs |
dc.subject |
kritika marketingu
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
reputation
|
en |
dc.subject |
public opinion
|
en |
dc.subject |
perception of marketing
|
en |
dc.subject |
prestige
|
en |
dc.subject |
field image
|
en |
dc.subject |
criticism of marketing
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Marketing v očích veřejnosti |
|
dc.title.alternative |
Marketing in the Public Eye |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vičanová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis analyzes the picture of marketing and marketers in the public eye. It concentrates especially on describing both positive and negative opinions. It tries to determine how the public perceives marketers´ prestige and trustworthiness. It starts with the theory of public opinion, image, reputation, and its forming. This is followed by a critical review of the positives and negatives of marketing. The practical part contains research that investigated how the public sees marketing and marketers. The final results show a few problems with the reputation of marketing. Therefore the last part of this thesis offers possible solutions for the current situation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65808
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account