Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí
Autor: Procházková, Eliška
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá budováním osobního brandu v online prostředí se zaměřením na novodobý trend digitálního nomádství, tedy životní styl jednotlivců, kteří kombinují práci a cestování. Hlavním cílem práce je objasnit, zda má pro digitální nomády smysl věnovat se budování osobního brandu v online prostředí, zjistit postoje digitálních nomádů k budování osobní značky online a zhodnocení případných přínosů, které jim tato aktivita přináší. Praktická část vyhodnocuje odpovědi vybraných digitálních nomádů, které byly shromažďovány kvalitativní metodou, konkrétně polostrukturovanými rozhovory, na jejichž základě byl zjišťován přístup participantů k budování osobního brandu online.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52941
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
procházková_2023_dp.pdf 2.037Mb PDF Zobrazit/otevřít None
procházková_2023_op.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
procházková_2023_vp.doc 137.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet