Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci |
Autor: |
Hoza, Marek
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá návrhem a testem marketingové kampaně pro neziskovou organizaci Nadační fond pro výzkum psychedelik PSYRES. V rámci práce byl definován problém, který chce organizace řešit, byla navržena kampaň, která byla následně testována a upravena dle poznatků z výzkumu. Předmětem práce měla být i její implementace v praxi, z té však nakonec sešlo kvůli nedostatečnému zájmu u cílové skupiny. Výzkum proběhl formou individuálních rozhovorů s potenciálními pravidelnými dárci. Těm předcházel rozhovor s manažerkou, která přiblížila problém organizace a představila prvky, kterými chce komunikaci Fondu charakterizovat. Různé komunikační materiály a sdělení byly testovány a následně optimalizovány tak, aby efektivně komunikovaly k cílové skupině a vedly k motivaci k pravidelnému dárcovství. Výzkum dále zjišťoval zájem o akční nabídku, které se kampaň týkala a obecné vnímání komunikace Nadačního fondu PSYRES, ze kterého měly vyjít doporučení pro strategii do budoucna. Přestože kampaň nebyla realizována podle plánu, tato bakalářská práce poslouží jako východisko pro budoucí koncepty využívající nástroj podpory prodeje nebo reklamních produktů, pro které organizace zatím nenašla efektivní využití. Pomohla navíc přiblížit pohledy potenciálních dárců na Nadační fond PSYRES a jejich vnímání jeho komunikace. Tato kvalitativní zjištění tvoří základ pro budoucí kvantitativní šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52834
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet