Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Najvar, Petr
dc.contributor.author Gregorová, Lenka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:17Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:17Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52786
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter a jejím cílem je vytvořit sadu aktivit využívající metodu Total Physical Response určenou k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku. Práce zahrnuje teoretickou část týkající se metody Total Physical Response, anglického jazyka z hlediska raného osvojování v mateřské škole a popisu specifik dítěte předškolního věku. Praktická část obsahuje zpracovanou sadu aktivit, která byla aplikována ve vybrané mateřské škole s dětmi předškolního věku. Následuje evaluace sady aktivit a vypracované doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 52 s. (73 266 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Osvojování cizího jazyka cs
dc.subject tiché období cs
dc.subject Total Physical Response cs
dc.subject Second language acquisition en
dc.subject silent period en
dc.subject Total Physical Response en
dc.title Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
dc.title.alternative Using the Total Physical Response Method to Develop English Vocabulary in Preschool Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horníčková, Beata
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has an applied character and its aim is to create a set of activities using the Total Physical Response method designed to develop English vocabulary in preschool children. The thesis includes a theoretical part concerning the Total Physical Response method, English language in pre-primary education and a description of the specifics of the preschool child. The practical part includes a developed set of activities that was applied in a selected kindergarten with preschool children. This is followed by an evaluation of the set of activities and developed recommendations for kindergarten practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63266
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
gregorová_2023_dp.pdf 1.305Mb PDF View/Open None
gregorová_2023_op.docx 26.82Kb Unknown View/Open None
gregorová_2023_vp.docx 27.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account