Postavení vedoucích učitelek v řízení z hlediska klimatu mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fenyková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Novotná, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:14Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:14Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52727
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se věnuje vedoucím učitelkám a jejich specifickému postavení v řízení z hlediska klimatu mateřských škol. Teoretická část se zaměřuje na vztah mezi vedoucími učitelkami, řízením a klimatem mateřských škol. Pro realizaci empirické části byl zvolen kvalitativní design výzkumu s použitím metod polostrukturovaného interview a fokusové skupiny s pedagogickými pracovníky. Výzkumná data byla analyzována a interpretována. V závěru práce jsou diskutovány výsledky výzkumu a je zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
81 s. (135 353 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vedoucí učitelka
|
cs |
dc.subject |
klima mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
management mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
leadership
|
cs |
dc.subject |
distribuovaný pedagogický leadership
|
cs |
dc.subject |
middle leader
|
en |
dc.subject |
kindergarten climate
|
en |
dc.subject |
preprimary management
|
en |
dc.subject |
leadership
|
en |
dc.subject |
distributed pedagogical leadership
|
en |
dc.title |
Postavení vedoucích učitelek v řízení z hlediska klimatu mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
The Position of Middle Leaders in Management in Terms of Kindergarten Climate |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Žáková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present thesis focuses on middle leaders and their specific position in management in terms of the kindergarten climate. The theoretical part focuses on the relationship between the position of middle leaders and kindergarten climate. To carry out the empirical part, a qualitative research design was chosen using semi-structured interview methods and a focus group with teaching staff. The research data was analyzed and interpreted. The paper concludes with a discussion of the research findings and a recommendation for kindergarten practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
65143
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account