Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy
Autor: Rejnová, Anna
Vedoucí: Fenyková, Petra
Abstrakt: Předložená diplomová práce pojednává o problematice školního hodnocení na prvním stupni základní školy z hlediska uplatňování formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy. Hlavním cílem výzkumné části práce je zjistit, jak učitelé prvního stupně základních škol pracují s formativním hodnocením v hodinách prvouky a přírodovědy. Výzkum byl realizován prostřednictvím metod nestrukturovaného pozorování hodin prvouky nebo přírodovědy a na to navazující polostrukturované interview s učiteli. Výsledky výzkumu poukazují na rozmanité možnosti formativního hodnocení v přírodovědných předmětech, které jednak vychází z přesvědčení učitele za účelem povzbuzení žáků ve sledování jejich vlastního pokroku, a jednak odráží konstruktivisticky či transmisivně orientovaný přístup učitele k výuce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52717
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rejnová_2023_dp.pdf 8.957Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rejnová_2023_op.docx 18.98Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rejnová_2023_vp.docx 27.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet