Obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ pohledem fakultního učitele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ pohledem fakultního učitele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ pohledem fakultního učitele
Autor: Gřešáková, Lenka
Vedoucí: Navrátilová, Hana
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem diplomové práce je zjistit, jak vnímají fakultní učitelé obtíže budoucích učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Teoretická část se zabývá vymezením terminologie a východisek o současných přístupech ve výuce českého jazyka a mentoringu budoucích učitelů. Empirická část představuje kvalitativní design a závěry výzkumu, který byl realizován prostřednictvím fokusové skupiny a interview s fakultními učiteli. Výzkumná zjištění ukazují, jaké obtíže mají budoucí učitelé v oblasti chybějících praktických dovedností, jaké obtíže mají v oblasti odborné připravenosti a jaký vliv má přístup studenta k praxi. V závěru práce jsou analyzovány výsledky výzkumu a doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52712
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gřešáková_2023_dp.pdf 1.209Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gřešáková_2023_op.docx 26.12Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gřešáková_2023_vp.docx 25.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet