Rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. ročníku základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. ročníku základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. ročníku základní školy
Autor: Langerová, Adéla
Vedoucí: Janíková, Marcela
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce je věnována čtenářské gramotnosti v prostředí základní školy. Konkrétně se jedná o rozvoj čtenářské gramotnosti ve 3. ročníku základní školy. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak lze prostřednictvím konkrétní pedagogické intervence rozvíjet čtenářskou gramotnost u žáků 3. ročníku základní školy. Jedná se o kvalitativně vedenou práci. Použitým výzkumným designem se stal kvalitativní intervenční výzkum, který se skládal z fází výzkumných a fází intervenčních. Doplňkovou metodou výzkumu se stal rozhovor s třídní učitelkou 3. ročníku. Získaná výzkumná data byla podrobena analýze a následné interpretaci. Výsledky ověřily skutečnost, že vhodně zvolené metody a systematická práce s žáky přispívají k cílenému rozvoji čtenářské gramotnosti. Jde však o vědomou, plánovitou a časově náročnou činnost učitele v kombinaci s činností žáků, která musí být podpořena jejich vhodnou motivací. V závěrečné části práce jsou zmíněny limity a diskuse této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52654
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
langerová_2023_dp.pdf 12.92Mb PDF Zobrazit/otevřít None
langerová_2023_op.docx 26.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
langerová_2023_vp.docx 28.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet