Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

Show simple item record

dc.contributor.author Bačuvčík, Radim
dc.date.accessioned 2023-12-12T11:34:17Z
dc.date.available 2023-12-12T11:34:17Z
dc.date.issued 2023-12-12
dc.identifier.isbn 978-80-7678-215-0 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52486
dc.description.abstract Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.). en
dc.format 845 cs
dc.language.iso cs en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací en
dc.rights Bez omezení en
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject spotřebitelé cs
dc.subject osoby 50+ cs
dc.subject sociologie spotřeby cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject monografie cs
dc.subject Ochrana spotřebitele cs
dc.subject Chování spotřebitele cs
dc.title Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace en
dc.type Book en
dc.identifier.doi 10.7441/978-80-7678-215-0


Files in this item

Files Size Format View
Radim_Bacuvcik_ ... a_hmotne_produkty_2023.pdf 26.11Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account