Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

Zobrazit celý záznam

Thumbnail
Název: Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Autor: Bačuvčík, Radim
ISBN: 978-80-7678-215-0
DOI: 10.7441/978-80-7678-215-0
URI: http://hdl.handle.net/10563/52486
Datum: 2023-12-12
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Počet stran: 845
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.).

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
Radim_Bacuvcik_ ... a_hmotne_produkty_2023.pdf 26.11Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet