Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Eliška, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Kubišová, Leona
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:01Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:01Z |
|
dc.date.issued |
2016-09-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-7678-108-5 |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51916
|
|
dc.description.abstract |
Disertační práce je zaměřena na výzkumný popis kompetencí kzískání vizuální gramotnosti, zkoumá a dokazuje nutnost vzdělávání a podporování rozvoje jednotlivých kompetencí k posílení vizuální gramotnosti. Cílem práce je zjistit stav vizuální gramotnosti u vybraného vzorku žáků SŠ (VŠ) pomocí stanovené kategorizace kompetencí podporujících vizuální gramotnost, obsahové analýzy kurikulárních dokumentů a dotazníkového šetření. Výsledkem práce je pak návrh vzdělávací vizuální laboratoře, vjejímž rámci by měli žáci zlepšovat své schopnosti a dovednosti vinterpretaci a produkcivizuálníchinformací. |
|
dc.format |
46 |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vizuální vnímání
|
cs |
dc.subject |
vizuální komunikace
|
cs |
dc.subject |
vizuální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
index vizuální gramotnosti
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Visual perception
|
en |
dc.subject |
visual communication
|
en |
dc.subject |
visual literacy
|
en |
dc.subject |
visual literacy index
|
en |
dc.subject |
competencies
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost |
|
dc.title.alternative |
Graphic Design, Visual Communication and Literacy |
|
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.date.accepted |
2022-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
PhD thesis is concentrated on research of visual literacy competencies description. This thesis inquires and proves the necessity of education and support of competencies to strenghten visualliteracy. The objective of this thesis is to design a questionaire based on established competency categories and evaluate it with descriptive and discursive methods. The outcome is the concept of educational Visual laboratory, where students should improve their skills and competencies in interpretation and producing visual information. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
62930
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account