Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu
Autor: Fikrová, Kateřina
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu" v první části představuje a zpracovává teoretická východiska marketingu služeb a reklamní kampaně. Teoretická část také obsahuje popis marketingových analýz, které jsou dále využity v praktické části této diplomové práce. V druhé části jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky včetně popsání metodologie práce a samotné svatební agentury DekoLáska. Praktická část také odhaluje vnitřní a vnější prostředí agentury, vyhodnocuje kvalitativní rozhovory a dotazníkové šetření. Ve třetí, poslední části je sestaven samotný návrh reklamní kampaně s ohledem na nově navržený marketingový mix svatební agentury na základě poznatků z praktické části. Účelem reklamní kampaně je zvýšit povědomí o službách svatební agentury DekoLáska a zajistit růst poptávky, a tím i růst firmy na svatebním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51867
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 62150


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fikrová_2022_dp.pdf 2.574Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fikrová_2022_op.doc 146Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fikrová_2022_vp.doc 116.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet