Sociální sítě jako nástroj politického marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální sítě jako nástroj politického marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální sítě jako nástroj politického marketingu
Autor: Nešporová, Daniela
Vedoucí: Šviráková, Eva
Abstrakt: Sociální sítě se v posledních letech staly velice účinným nástrojem, skrze který komunikují osoby, značky i politické subjekty. Práce má za cíl definovat míru a kvalitu práce předsedů stran Parlamentu České republiky ve sledovaném období a určit kvalitu jejich práce se sociálními sítěmi. První část práce se zabývá teoretickým ukotvení politického marketingu, sociálních sítí a také jejich vlivem na rozhodování. V rámci metodologie je podrobně popsán proces sběru dat pomocí obsahové analýzy, následná evaluace dat a limity práce. Výsledky šetření jsou pak zpracovány v praktické části práce, která strukturou odpovídá logickým celkům výše zmíněné obsahové analýzy a zpracovaná data interpretuje také v rámci kontextu. Součástí praktické části je také zpracování dat veřejného povolebního průzkumu výzkumnou agenturou PAQ Research týkající se voličů daných politických subjektů. Projektová část pak popisuje ideální postup při nastavování komunikační strategie na sociálních sítích politických subjektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51836
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59337


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nešporová_2022_dp.zip 1.961Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
nešporová_2022_op.pdf 279.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
nešporová_2022_vp.doc 124.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet