dc.contributor.advisor |
Šišková, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Sýkorová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:58:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T09:58:32Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5162
|
|
dc.description.abstract |
Made in China - krátké označení masové výroby v Číně. Univerzální jako peníze, kterými moderní svět 21. století disponuje. Čína je dnes všude. Stala se nedílnou součástí světové konzumní společnosti, nás jako spotřebitelů. Bakalářskou prací reaguji na současnou podobu Číny, která levně zaprodává duši západním společnostem. Proměny Číny - z nádherného, historického a pevně vládnoucího císařství na zemi přístavu s levnou pracovní silou. Masová produkce, výrobní procesy versus nový lesk, nové priority, nové myšlenky. Generace generací, které ztrácí identitu někde mezi hromadou produktů, které zaplavily svět. |
cs |
dc.format |
53 s. |
cs |
dc.format.extent |
34065448 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Mao Ce-tung
|
cs |
dc.subject |
Kulturní revoluce v Číně
|
cs |
dc.subject |
ztracená identita
|
cs |
dc.subject |
vliv Západu
|
cs |
dc.subject |
masová produkce
|
cs |
dc.subject |
výrobní procesy
|
cs |
dc.subject |
konzumní společnost
|
cs |
dc.subject |
migrace
|
cs |
dc.subject |
Mao Ce-tung
|
en |
dc.subject |
Cultural revolution in China
|
en |
dc.subject |
lost identity
|
en |
dc.subject |
west influence
|
en |
dc.subject |
migration
|
en |
dc.title |
Made in China |
cs |
dc.title.alternative |
Made in China |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2008-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Made in China - short tag of production in China. Universal like money that the modern world in the 21st Century manages. China is everywhere at present. Become an integral part of world's consumer society, us all like consumers. Bachelor work responds to contemporary form of China that cheaply sells the soul western companies. Metamorphoses of China - from gorgeous, historical empire underfoot port with cheap working force. Mass production, industrial process v. new lustre, new priority, new cogitations. Generations of generations that the lose identity somewhere among products that overran the world. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Design oděvů |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Fashion Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
9670
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|