Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace
Autor: Zvonek, Miroslav
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Efektivní internetové marketingové komunikace přinášejí realitním kancelářím nové mož-nosti v segmentu obchodování s realitami. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou obchodování s nemovitostmi prostřednictvím média 21. století - Internetu. Zaměřuji se na analýzu internetových marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek, a především analýzu nejužívanějších a nejefektivněj-ších nástrojů pro elektronický marketing v tak specifické oblasti, jako je realitní trh v České republice. V projektové části práce navrhuji konkrétní nástroje k dosažení požadovaných cílů, získaných na základě analýz v praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5147
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7573


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zvonek_2008_dp.pdfZablokované 3.009Mb PDF
zvonek_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zvonek_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet