Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Autor: Tomečková, Michaela
Vedoucí: Fenyková, Petra
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce se zabývá otázkami učitelů zaznívajícími v procesu přírodovědného vzdělávání v mateřských školách. Cílem bakalářské práce je analyzovat dialog probíhající mezi učiteli a dětmi v průběhu přírodovědného vzdělávání v mateřských školách, s důrazem na otázky učitelů a jejich specifika. Teoretická část se zaměřuje na sumarizaci poznatků týkajících se přírodovědného vzdělávání, přírodovědné gramotnosti, předkládá současné přístupy k přírodovědnému vzdělávání a konkrétněji potom mluví o badatelsky orientovaném vzdělávání ve spojitosti s otázkami učitelů, které jsou pro přírodovědné vzdělávání klíčové. V empirické části jsou presentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím nestrukturovaného pozorování. Data byla interpretována a zpracována do kategorií otázek využívaných učiteli mateřských škol v přírodovědném vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51358
Datum: 2021-10-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomečková_2022_dp.pdf 2.242Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomečková_2022_op.pdf 353.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
tomečková_2022_vp.pdf 333.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet