Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.
Autor: Tomková, Michaela
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je analýza pozice značky Mikona Auto, s.r.o. V teoretické části je popsán marketingový mix, základní definice týkající se značky, targeting, positioning a branding. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku Mikona Auto. Je zde popsána charakteristika této firmy, její cíle a produktový program. Následovalo provedení vlastního dotazníkového šetření týkající se analýzy pozice téhle značky. Na základě toho jsem výsledky analyzovala a také zpracovala SWOT analýzu a matice. Závěrem této práce je její celkové shrnutí a mé doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51013
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomková_2022_dp.pdf 2.564Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomková_2022_op.docx 48.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tomková_2022_vp.docx 49.38Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet