Občanská neposlušnost v kontextu sociálního marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Občanská neposlušnost v kontextu sociálního marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Občanská neposlušnost v kontextu sociálního marketingu
Autor: Melčáková, Martina
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na nenásilné přímé akce formou občanské neposlušnosti pořádané hnutím Extinction Rebellion Česká republika. Občanská neposlušnost k problematice klimatických změn je v práci spojována se sociálním marketingem. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti sociálního marketingu, občanské neposlušnosti a klimatických změn. V praktické části se práce věnuje představení hnutí Extinction Rebellion, zkráceně XR, jeho vybraným kampaním a vyhodnocení kvalitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit postoj lidí v období mladé dospělosti k představeným akcím českých skupin hnutí XR. Výzkumné šetření probíhalo formou focus group a polostrukturovaných rozhovorů, které vedly k zodpovězení dvou výzkumných otázek a návrhu doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50972
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62638


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
melčáková_2022_dp.pdf 80.95Mb PDF Zobrazit/otevřít None
melčáková_2022_op.doc 123Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
melčáková_2022_vp.doc 113Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet