Identifikace přístupu učitele prvního stupně ZŠ k žákovským problémům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace přístupu učitele prvního stupně ZŠ k žákovským problémům

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace přístupu učitele prvního stupně ZŠ k žákovským problémům
Author: Hašpicová, Monika
Advisor: Pacholík, Viktor
Abstract: Diplomová práce teoreticko-empirického charakteru se zabývá identifikací přístupu učitele prvního stupně základní školy k žákovským problémům. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie a teoretických východisek z oblastí osobních problémů žáků na prvním stupni základní školy, možností jejich řešení učitelem a naplňování učitelovy poradenské role při řešení osobních problémů žáků. Cílem výzkumu je zjistit, jak učitel přistupuje k osobním problémům žáků. V empirické části jsou prezentována zjištění kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím interview s učiteli a se školními psycholožkami. Výsledky odkryly kaskádovitý model řešení žákova osobního problému, jenž zahrnuje postupné kroky, jako je skládání mozaiky, soukromý rozhovor s žákem, rozprava s rodiči a pomoc odborníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50970
Date: 2021-10-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Grade for thesis and defense: A 60124


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hašpicová_2022_dp.pdf 2.214Mb PDF View/Open None
hašpicová_2022_op.pdf 352.4Kb PDF View/Open None
hašpicová_2022_vp.pdf 357.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account