Pracovníci telefonické krizové pomoci, možnosti jejich vzdělávání a supervize

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pracovníci telefonické krizové pomoci, možnosti jejich vzdělávání a supervize

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pracovníci telefonické krizové pomoci, možnosti jejich vzdělávání a supervize
Autor: Kočička, Michal
Vedoucí: Haburajová Ilavská, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce "Pracovníci telefonické krizové pomoci, jejich vzdělávání a supervize" je zaměřena na pracovníky nabízející telefonickou krizovou pomoc. Teoretická část práce vysvětluje, co jsou pojmy sociální služby, krize, telefonická krizová pomoc, výhody a nevýhody této služby a rozdělení linek pomoci podle cílové skupiny. Dále se zabývá pracovníky telefonické krizové pomoci, zátěžovými faktory působící na pracovníky, vzděláváním, možné supervize a psychohygieny. V praktické části se práce zaměřuje na přípravu a samotný výzkum. Zde analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu provedeného dotazníkovou metodou u pracovníků telefonické krizové pomoci, zaměřeného na využitelnost a nabízené možnosti kurzů a procesu vzdělávání. Dále také na možnosti supervize, psychohygieny a řešení syndromu vyhoření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50624
Datum: 2022-01-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 61441


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kočička_2022_dp.pdf 1.439Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kočička_2022_op.docx 17.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kočička_2022_vp.docx 20.12Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet