Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelská analýza minerálních vod u vybrané společnosti
Autor: Foltas, Jan
Vedoucí: Horáková, Monika
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení současného stavu nabízeného produktového portfolia firmy Hanácká Kyselka. V rámci literární rešerše byly zpracovány poznatky týkající se produktové politiky a strategie, životní cyklus výrobku a dále oblast marketingového mixu. Na to navazují marketingové strategické analýzy BCG, 5F a SWOT, které byly využity v praktické části jako analytické metody pro zjištění současného stavu produktového portfolia z pozice firmy Hanácká Kyselka. Pomocí dotazníkového šetření mezi spotřebiteli bylo také zjišťováno, jak současní spotřebitelé vnímají produktové portfolio a marketingový mix u minerálních vod Hanácká Kyselka. Mezi spotřebiteli převažuje preference standardních příchutí jako je citrón a pomeranč nejčastěji v objemu 1,5l. V rámci zlepšení produktového portfolia by měla firma dbát více na propagaci. Prostor pro inovace a současný trend cirkulární ekonomiky a vratných obalů je vítaný, přesto by neměl mít z pohledu spotřebitelů dopad na zvýšení cen produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50526
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
foltas_2022_dp.pdf 2.078Mb PDF Zobrazit/otevřít None
foltas_2022_op.pdf 193.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
foltas_2022_vp.docx 49.21Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet