Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci
Autor: Kovaříková, Karolína
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá podcastingem a jeho uplatněním v marketingové komunikaci. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a definuje pojmy marketingová komunikace, online prostředí, obsahový marketing, podcasting a obsahuje základní informace o Public relations a s ním spojenou možnost využití podcastingu jako nástroje komunikace pro budování značky a podpory prodeje. Dále vymezuje význam a definici kvantitativního marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkové šetření. Praktická část navazuje na teoretické poznatky a analyzuje podcasting v online prostředí v České republice. Na základě provedeného dotazníkového šetření je interpretováno uplatnění podcastingu a jeho možné využití jako nástroje marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50438
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 62596


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kovaříková_2022_dp.pdf 1.967Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kovaříková_2022_op.doc 116Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kovaříková_2022_vp.doc 115.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet