Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu
Autor: Suszková, Lucie
Vedoucí: Petrová, Zuzana
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na předčtenářskou gramotnost dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nejprve vymezeny teoretické poznatky o narativu, se zaměřením na narativní vývoj dětí až po předškolní věk. Dále jsou v práci sumarizovány poznatky o příběhu a ilustrované předloze, které zároveň tvoří teoretické jádro pro empirické ověření, zda má ilustrovaná předloha vliv na rozvoj narativních schopností dětí v předškolním vzdělávání. V praktické části je pomocí kvalitativního výzkumu analyzována schopnost dětí vyprávět vlastní příběh na základě ilustrované předlohy. Závěr práce je věnován zpracování a vyhodnocení dat, které je doplněno shrnutím poznatků získaných z realizovaného výzkumu a doporučeními pro praxi v mateřské škole.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49607
Datum: 2020-10-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 57131


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
suszková_2021_dp.pdf 2.212Mb PDF Zobrazit/otevřít None
suszková_2021_op.docx 17.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
suszková_2021_vp.docx 21.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet