Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller |
Autor: |
Osina, Petr
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores za účelem podpory prodeje. Cílem práce je vyzkoumat celkový zájem o potenciální věrnostní program a porovnat možné výhody s konkurenčními obchodními sítěmi. Výsledkem zkoumání bude komparace konkurenčních programů a navrhnout vlastní věrnostní program tak, aby byl efektivní na zvýšení prodeje a spokojenosti zákazníků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická vymezuje základní pojmy marketingové komunikace, věrnostních programů, prodejní chování zákazníků a marketingového výzkumu. V praktické části je představena firma iStores, dále porovnání věrnostních programů konkurenčních značek na trhu a vyhodnocení osobních rozhovorů za účelem zjištění zájmu o zavedení věrnostního programu a následně zpracovaného online dotazníku, který měl za úkol zjistit již konkrétní výhody věrnostního programu, o které by byl zájem. Na základě analýzy a získaných dat je vyvozený samotný návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49428
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56739
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet