Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín
Autor: Václavková, Karolína
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci na sociálních sítích hokejového klubu PSG Berani Zlín a využití nových trendů v rámci této komunikace. Teoretická práce vymezuje pojmy marketingová komunikace a její nástroje, dále se zaměřuje na vymezení rozdílů mezi online a off-line formou a představuje některé z aktuálních trendů. Závěrem teoretické části je popsána metodologie celé práce a jsou zde představeny výzkumné otázky. Na ty hledá odpovědi část praktická, ve které dochází k představení zkoumané organizace, analýze současného stavu a předkládá výsledky výzkumu. V závěru je navrženo zlepšení komunikace, které vyplývá z dat získaných v rámci výzkumného šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49353
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 56596


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
václavková_2020_dp.pdf 1.018Mb PDF Zobrazit/otevřít None
václavková_2020_op.doc 125Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
václavková_2020_vp.doc 158.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet