Marketingová komunikace e-shopu s módou
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace e-shopu s módou |
Author: |
Jurečková, Liliana
|
Advisor: |
Rygl, Tomáš
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na trh s módou v online prostředí. Konkrétně rozebírá mar-ketingovou komunikaci společnosti ZOOT a.s. a její vliv na dvě cílové skupiny žen. Jed-notlivé nástroje marketingové komunikace a pojmy týkající se módního průmyslu jsou odborně rozebrány v teoretické části. Ta vytváří základ pro praktickou část, která se za-bývá analýzou marketingové komunikace i v konkurenčním prostředí e-shopů Zalando a About You. Dále je v praktické části zpracován kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci dvou, věkem rozdělených, cílových skupin žen. Jednotli-vé otázky v rozhovorech vychází z analyzované marketingové komunikace módních e-shopů. Výstupem bakalářské práce jsou doporučení pro společnost ZOOT a.s. získané ze zmíněné analýzy a polostrukturovaných rozhovorů, které přinášejí relevantní informace o účinnosti zkoumaných nástrojů marketingové komunikace z pohledu zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49322
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
56558
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account