Marketingová komunikace e-shopu s módou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace e-shopu s módou |
Autor: |
Jurečková, Liliana
|
Vedoucí: |
Rygl, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na trh s módou v online prostředí. Konkrétně rozebírá mar-ketingovou komunikaci společnosti ZOOT a.s. a její vliv na dvě cílové skupiny žen. Jed-notlivé nástroje marketingové komunikace a pojmy týkající se módního průmyslu jsou odborně rozebrány v teoretické části. Ta vytváří základ pro praktickou část, která se za-bývá analýzou marketingové komunikace i v konkurenčním prostředí e-shopů Zalando a About You. Dále je v praktické části zpracován kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci dvou, věkem rozdělených, cílových skupin žen. Jednotli-vé otázky v rozhovorech vychází z analyzované marketingové komunikace módních e-shopů. Výstupem bakalářské práce jsou doporučení pro společnost ZOOT a.s. získané ze zmíněné analýzy a polostrukturovaných rozhovorů, které přinášejí relevantní informace o účinnosti zkoumaných nástrojů marketingové komunikace z pohledu zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49322
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56558
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet