Využití společenských témat v content marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití společenských témat v content marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití společenských témat v content marketingu
Autor: Bednaříková, Kateřina
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá využitím společenských témat v obsahovém marketingu a vnímáním tohoto trendu z pohledu recipientů. Teoretická část práce se zaměřuje především na vymezení důležitých pojmů v rámci obsahového marketingu, obsahové strategie a jejich vlivu na online marketing. Praktická část analyzuje kampaň společnosti Heuréka.cz Upřímná recenze, která s těmito tématy pracuje. Následně zkoumá, jak je daná kampaň hodnocena ze strany recipientů v rámci jednotlivých věkových kategorií. Další část šetření se pak zaměřuje přímo na vnímání využití společenských témat v marketingové komunikaci. Na základě zjištěných výsledků byla navržena konkrétní doporučení na zlepšení, v rámci zkoumané kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49302
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56533


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bednaříková_2020_dp.pdf 2.423Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bednaříková_2020_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bednaříková_2020_vp.doc 167.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet