Návrh nové TV komunikace pro značku Home Credit
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh nové TV komunikace pro značku Home Credit |
Author: |
Vašíček, Jan
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Cílem práce je identifikovat a rozvinout dlouhodobý kreativní reklamní koncept pro značku Home Credit. V úvodní části práce je využito teoretických východisek oboru marketingová komunikace s detailním pohledem na vytvoření účinné reklamy a působení emocí v reklamě. V praktické části diplomové práce jsou realizovány polostrukturované rozhovory s cílem identifikovat reklamní koncept, který má největší potenciál pro vznik dlouhodobé a efektivní komunikace značky Home Credit. V rámci projektové části je ve spolupráci s autorem konceptu dopracován vybraný kreativní návrh do podoby konkrétního scénáře reklamního spotu a tento výstup je podroben dotazníkovému šetření s cílem ověřit, zda splňuje stanovené požadavky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49292
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
56521
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account