Komunikační plán knižního vydavatelství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán knižního vydavatelství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán knižního vydavatelství
Autor: Šohaj, David
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie a komunikačního plánu knižního vydavatelství Jan Melvil Publishing. V teoretické části jsou na základě pohledů různých autorů a zdrojů definovány a formulovány pojmy a přístupy související s tématy a specifikacemi samotného knižního formátu, knižního trhu a marketingových komunikací. Praktická část práce je potom věnována výzkumu a analýzám, na jejichž základě budou vytvořeny konečné návrhy a doporučení pro projekt. Projektová část je na základě výsledků výzkumů zaměřena na komunikační strategii a plán vydavatelství Jan Melvil Publishing.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49282
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 56508


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šohaj_2020_dp.pdf 4.443Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šohaj_2020_op.doc 148Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šohaj_2020_vp.doc 127Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet