Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu
Autor: Andělová, Kristýna
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na sociální marketingové kampaně proti nadměrné konzumaci alkoholu. Teoretická část má za cíl popsat teoretická východiska sociálního marketingu, sociální reklamy a také definovat reklamní apely, které pomáhají zvýšit působení daného sdělení. V praktické části jsou analyzovány vybrané kampaně zaměřené na sledovanou problematiku. Dále praktická část představuje čtenáři výsledky kvalitativního výzkumu, který byl proveden pomocí individuálních rozhovorů a focus group. Tento výzkum se týkal problematiky alkoholu a působení kampaní na respondenty. Na základě výsledků jsou poté navržena doporučení na vylepšení komunikace, která si klade za cíl snížit konzumaci alkoholu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49255
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56469


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
andělová_2020_dp.pdf 2.874Mb PDF Zobrazit/otevřít None
andělová_2020_op.doc 230Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
andělová_2020_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet