Marketingová komunikace značky Malai

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace značky Malai

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace značky Malai
Autor: Sotáková, Veronika
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou značky Malai za účelom získania spätnej väzby jej B2B zákazníkov, ktorá poslúži k návrhu zlepšenia nedostatkov v komunikácii značky. Teoretická časť práce vysvetľuje pojmy branding, marketingovú komunikáciu s jej nástrojmi a popisuje tvorbu vzniku marketingovej kampane. Praktická časť práce pozostáva z troch častí. V prvej je predstavená skúmaná spoločnosť a jej komunikačné nástroje, doplnené sekundárnou analýzou dát a obsahovou analýzou. Druhá časť pozostáva z interpretácie individuálnych rozhovorov kvalitatívneho výskumu. Túto časť práce uzatvára predstavenie zistených dát z kvantitatívneho dotazníkového šetrenia. Posledná časť práce bude pojednávať o projekte zostavenia komunikačnej kampane značky Malai, ktorá bude podložená z východísk a záverov praktickej časti práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49241
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56432


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sotáková_2020_dp.pdf 4.713Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sotáková_2020_op.doc 231.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sotáková_2020_vp.doc 134.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet