Budování značky společnosti na B2B trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky společnosti na B2B trhu

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky společnosti na B2B trhu
Author: Krejsová, Pavla
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Diplomová práce se věnuje oblasti marketingu na B2B trhu vybrané společnosti. První část práce zkoumá teoretická východiska daného tématu a blíže popisuje pojmy, jakými jsou: značka, budování značky, marketing B2B trhu a metodika práce. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti působící na B2B trhu a výzkum, který byl k tomuto tématu uskutečněn. Zároveň jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Ve třetí, projektové části, je vytvořen návrh pro budoucí činnost společnosti v oblasti budování své značky, který čerpá z teoretických východisek a výsledků výzkumu z praktické části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49228
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 56414


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krejsová_2020_dp.pdf 1.633Mb PDF View/Open None
krejsová_2020_op.doc 142.5Kb Unknown View/Open None
krejsová_2020_vp.doc 159.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account