Budování značky společnosti na B2B trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky společnosti na B2B trhu |
Author: |
Krejsová, Pavla
|
Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje oblasti marketingu na B2B trhu vybrané společnosti. První část práce zkoumá teoretická východiska daného tématu a blíže popisuje pojmy, jakými jsou: značka, budování značky, marketing B2B trhu a metodika práce. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti působící na B2B trhu a výzkum, který byl k tomuto tématu uskutečněn. Zároveň jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Ve třetí, projektové části, je vytvořen návrh pro budoucí činnost společnosti v oblasti budování své značky, který čerpá z teoretických východisek a výsledků výzkumu z praktické části diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49228
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
56414
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account