1. Teoretická část: Kreativní koncept v komerční fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Jitřenka b) výstavní soubor: Queer Mama
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Kreativní koncept v komerční fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Jitřenka b) výstavní soubor: Queer Mama |
Autor: |
Nykodýmová, Julie
|
Vedoucí: |
Jindra, Jan
|
Abstrakt:
|
V předkládané bakalářské práci se zabývám výzkumem kreativity v komerční fotografii. Cílem je zjistit, jakým způsobem s kreativitou pracují profesionálové v oboru, zda je jim přínosem a jakým způsobem předkládají své nápady klientům. Dále se také snažím zjistit, co vše kreativitě předchází, jakým způsobem ji můžeme vyvolat a jak s ní pracovat a samozřejmě také to, jak vlastně kreativita souvisí s komercí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49178
|
Datum:
|
2019-11-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Reklamní fotografie |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
56340
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet