Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky
Autor: Kohoutová, Petra
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových činností společnosti SPUR a.s., která vyrábí a prodává zdravotnické ochranné prostředky pod značkou SPURTEX?. Cílem teoretické části je zpracování poznatků zaměřených na marketingovou komunikaci, které slouží jako podklad pro část praktickou. V praktické části je představena společnost SPUR a.s., dále je zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření. Na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení a také vlastní návrh kampaně pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48809
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 55587


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kohoutová_2021_dp.pdf 1.987Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kohoutová_2021_op.docx 24.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kohoutová_2021_vp.docx 22.22Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet