Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Autor: Husička, Jan
Vedoucí: Vydrová, Janka
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti CHLADNÍČEK autodíly, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Prak-tická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketin-gový mix a marketingovou komunikaci. Dále jsou charakterizovány vybrané marketingové analýzy a nové trendy v komunikaci. Teoretická část slouží jako podklad pro zpracování analytické a projektové části. První kapitola praktické části je věnována představení společ-nosti. Následuje analýza marketingové komunikace, prostředí a mixu. Projektová část vy-chází ze zjištěných analýz a zabývá se tvorbou projektu na zlepšení marketingové komuni-kace. Závěrem je projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. Následně je pro-vedeno vyhodnocení projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48473
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55124


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
husička_2020_dp.pdf 2.272Mb PDF Zobrazit/otevřít None
husička_2020_op.docx 24.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
husička_2020_vp.docx 24.45Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet