Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí
Autor: Karmazínová, Renáta
Vedoucí: Petrová, Zuzana
Abstrakt: Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a věnuje se na analýze práce učitele mateřské školy s příběhem pro děti. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů souvisejících s gramotností, objasňuje úlohu učitele v rozvoji gramotnosti dětí a zaměřuje se na definice narace. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím pozorování učitelky mateřské školy, při práci s příběhem pro děti, působící v homogenní třídě dětí ve věku čtyři až pět let. Výsledky tohoto výzkumu mohou objasnit, pomocí jakých čtenářských strategií a otázek učitelka podporovala porozumění textu u dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48073
Datum: 2019-10-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 54604


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
karmazínová_2020_dp.pdf 1.019Mb PDF Zobrazit/otevřít None
karmazínová_2020_op.docx 18.01Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
karmazínová_2020_vp.docx 18.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet