Vnímání značky Curaprox generací Y

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky Curaprox generací Y

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky Curaprox generací Y
Autor: Kučera, Dominik
Vedoucí: Nemeškalová, Markéta
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zjistit, jak mladí lidé ve věku 19 až 29 let, též označováni jako generace Y, vnímají značku Curaprox. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako značka, prvky značky, hodnota značky a image značky. Následuje kapitola, která charakterizuje generaci Y a popisuje vztah této generace k dentální hygieně. Součástí teoretické části je definice marketingového výzkumu, stanovení výzkumných otázek a popis metodologie práce. Praktická část představuje značku Curaprox a popisuje její marketingovou komunikaci. Hlavním výstupem této práce je dotazníkové šetření, které zkoumá povědomí a znalost vybrané značky mezi mladými lidmi. Na základě získaných dat jsou vyvozeny závěry a do-poručení pro firmu Curaden Czech, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47533
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53249


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kučera_2020_dp.pdf 6.153Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kučera_2020_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kučera_2020_vp.docx 123.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet