Analýza vlivu internetu a digitální technologie na spotřebitelské chování seniorů nad 65 let
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vlivu internetu a digitální technologie na spotřebitelské chování seniorů nad 65 let |
Autor: |
Kárpátiová, Sabina
|
Vedoucí: |
Horáková, Monika
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá vlivem internetu a digitálních technologií na spotřebitelské chování seniorů ve věku nad 65 let. Hlavním cílem práce je zhodnotit, jak osoby ve věku 65 let a více využívají digitální technologie a jak jsou ovlivňovány procesem digitalizace. Primární výzkum u spotřebitelů odhaluje, jaké skupiny produktů spotřebitelského koše jsou online nakupovány seniory ve věku 65 a více let. Analýzou dat dotazníkového šetření u osob 65+ byly zjištěny další dílčí aspekty marketingového a ekonomického pojetí chování spotřebitele. Komparací s výzkumem u online prodejců realizovaným napříč spotřebitelským košem bylo zjištěno, že jen prodejci se zdravotními pomůckami se specializují na tuto věkovou kategorii. Marketingový prostor pro zacílení této věkové kategorie byl zjištěn u položek bytového vybavení, zařízení domácností a dopravních služeb. Význam rozvoje digitálních technologií a online nakupování u cílové spotřebitelské kategorie osob ve věku 65 let a více se také opírá o provedenou sekundární analýzu agregovaných statistik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47480
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
52626
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet