Komunikační strategie kavárny Kafata

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie kavárny Kafata

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie kavárny Kafata
Autor: Ševčíková, Lucie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl vytvoření komunikační strategie a plánu pro kavárenský provoz, který bude využit k budování povědomí a zvýšení poptávky po službě. Větší část komunikačního plánu bude cílit na dobu po pominutí celosvětové pandemie COVID-19. V první části je vypracován teoretický základ k tématu marketing služeb se zaměřením na tvorbu marketingové a komunikační strategie a komunikačních nástrojů, vhodných k použití ve službách. V praktické části je představena kavárna a zmapován její aktuální stav, okolní trh a vnitřní a vnější faktory. Součástí praktické části jsou také klíčové výsledky smíšeného výzkumu, který si kladl za cíl profilaci cílové skupiny a prověření, jak jsou vybrané komunikační nástroje touto cílovou skupinou využívány. Projektová část práce zahrnuje nastavení komunikační strategie se zaměřením na všechny klíčové části komunikačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47171
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59399


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ševčíková_2021_dp.zip 92.28Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
ševčíková_2021_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ševčíková_2021_vp.doc 142.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet