Budování značky v digitálním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky v digitálním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky v digitálním prostředí
Autor: Plecová, Aneta
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na budování značky OXALIS v digitálním prostředí. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje teoretická východiska pro strategii budování značky, její řízení a konkurenceschopnost. Praktická část obsahuje představení společnosti, analyzuje současnou brandingovou strategii, vyhodnocuje kvalitativní výzkum, jehož výsledkem je stanovení positioningu značky. Dále odhaluje možné faktory oslabující značku a navrhuje řešení pro budování značky v digitálním prostředí směřující k jejímu posílení. Projektová část je věnována návrhu komunikační marketingové strategie při využití online kanálů a nástrojů. Závěr je sumarizací získaných teoretických informací a jejich aplikace v části praktické a projektové.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47165
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59392


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
plecová_2021_dp.pdf 3.407Mb PDF Zobrazit/otevřít None
plecová_2021_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
plecová_2021_vp.pdf 142.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet