Budování značky v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky v digitálním prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky v digitálním prostředí
Author: Plecová, Aneta
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na budování značky OXALIS v digitálním prostředí. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje teoretická východiska pro strategii budování značky, její řízení a konkurenceschopnost. Praktická část obsahuje představení společnosti, analyzuje současnou brandingovou strategii, vyhodnocuje kvalitativní výzkum, jehož výsledkem je stanovení positioningu značky. Dále odhaluje možné faktory oslabující značku a navrhuje řešení pro budování značky v digitálním prostředí směřující k jejímu posílení. Projektová část je věnována návrhu komunikační marketingové strategie při využití online kanálů a nástrojů. Závěr je sumarizací získaných teoretických informací a jejich aplikace v části praktické a projektové.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47165
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59392


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
plecová_2021_dp.pdf 3.407Mb PDF View/Open None
plecová_2021_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
plecová_2021_vp.pdf 142.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account