Marketingová kampaň České federace potravinových bank

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová kampaň České federace potravinových bank

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová kampaň České federace potravinových bank
Autor: Mráčková, Marcela
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Marketingová kampaň České federace potravinových bank se věnuje v rámci sociálního marketingu přední aktivitě federace, a tou je provoz potravinových bank. V jednotlivých kapitolách teoretické části se práce zabývá na základě literární rešerše obecnými definicemi a historií, nimiž seznamuje terminologií a základními pojmy neziskového sektoru, sociálního marketingu a sociální reklamy, které se celkově vztahují k tomuto tématu. Metodou výzkumu byla zvolena případová studie. Cílem studie je zhodnotit použité nástroje sociálního marketingu a přinést ucelené informace o problematice potravinové pomoci a projektu potravinových bank v boji proti chudobě, které mohou přispět k pochopení významu této pomoci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47163
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 59389


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mráčková_2021_dp.pdf 6.239Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mráčková_2021_op.pdf 536.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mráčková_2021_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet