Online marketingová komunikace společnosti Max Sport, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online marketingová komunikace společnosti Max Sport, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online marketingová komunikace společnosti Max Sport, s.r.o.
Autor: Moricz, Michal
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práca sa venuje problematike online marketingovej komunikácie spoločnosti Max Sport, s.r.o. Táto zložka marketingového mixu značky nie je natoľko rozvinutá, v porovnaní s jej potenciálom. Preto je dôležité prácou zistiť jej aktuálny stav a na základe neho navrhnúť úpravy. Teoretická časť definuje online marketing ako celok a všetky jeho nástroje, ktoré aktuálne spoločnosť využíva. V praktickej časti je za pomoci kvantitatívneho aj kvalitatívneho výskumu zisťovaný aktuálny stav online komunikácie značky a taktiež jeho porovnanie s konkurenciou. Na základe zistených poznatkov je v projektovej časti spracovaný návrh zlepšenia online marketingovej komunikácie spoločnosti, v čom spočíva hlavný cieľ diplomovej práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47162
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59388


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
moricz_2021_dp.zip 626.4Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
moricz_2021_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
moricz_2021_vp.doc 133Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet