Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry
Show full item record
No preview available
Title:
|
Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry |
Author: |
Lysáková, Jiřina
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje tématu hazardu, gamblingu a hrám s touto problematikou spojených s cílem dokázat role marketingové komunikace a její nástroje v dané oblasti působících a ovlivňujících potenciální i závislé hráče. Teoretická část popisuje vymezení pojmů a obeznámení se světovou i tuzemskou literaturou. Dále se věnuje druhům her a jejich propagaci, voleným médiím včetně možnému dopadu hazardu na hráče. Praktická část se zabývá povědomím cílové skupiny o dané problematice, marketingové komunikaci zaměřené na gambling působící na potenciální a závislé hráče. Dále vnímáním reklamy a médií, která je zprostředkovávají a jejich ovlivňování chování hráčů. Následně jsou srovnána všechna šetření a zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část se snaží navrhnout komunikační strategii centra řešící závislosti v podobě poradny poskytující odbornou pomoc a prevenci v tomto směru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47161
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59385
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account