Rebranding hokejového klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rebranding hokejového klubu

Show full item record

No preview available
Title: Rebranding hokejového klubu
Author: Jahoda, David
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem této diplomové práce je navržení komunikační strategie potenciálního rebrandingu hokejového klubu HC Olomouc, a to na základě analýzy rebrandingu konkurenčních klubů z českého prostředí HC Energie Karlovy Vary a HC Slavia Praha. K docílení co nejefektivnější komunikační strategie má dopomoct ověření použitých způsobů komunikace rebrandingu u zmíněných klubů v očích hokejové veřejnosti, zejména pak fanoušků, a také analýza současného brandingu HC Olomouc. K získání potřebných dat byly v práci použity metody polostrukturovaného rozhovoru a dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47152
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59374


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jahoda_2021_dp.pdf 6.818Mb PDF View/Open None
jahoda_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
jahoda_2021_vp.doc 159Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account