Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Show full item record
No preview available
Title:
|
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem |
Author: |
Antalová, Gabriela
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce je věnována společenské odpovědnosti firem (CSR) jakožto nástroji Human Resources (HR) malých a středních podniků. Hlavním cílem práce je zjistit, zdali jsou CSR aktivity důležitým faktorem pro výběr zaměstnavatele, jestli existuje významný rozdíl ve vnímání CSR mezi IT a marketingovými kandidáty a s jakými konkrétními aktivitami se zaměstnanci nejvíce ztotožňují. Výsledkem je nastavení ucelené koncepce CSR aktivit, která pomůže HR oddělení firmy k budování dlouhodobých a spokojených pracovních vztahů. Zároveň také povede k větší atraktivitě podniku jak pro budoucí partnerské spolupráce, tak i nové zaměstnance. V teoretické části bude stanoven teoretický základ problematiky CSR a poslouží jako východisko pro praktickou část diplomové práce, která přináší pohled do současných CSR aktivit vybraného podniku. Součástí práce je provedení kvalitativního výzkumu a jeho porovnání s publikovanou CSR studií, což má za cíl získat hlubší pohled do vnímání CSR aktivit. V závěru je na základě získaných poznatků představen projekt s návrhem implementace CSR strategie pro vybraný podnik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47138
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59356
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account