Budování image značky prostřednictvím Instagramu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování image značky prostřednictvím Instagramu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování image značky prostřednictvím Instagramu
Autor: Lučanová, Karin
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem budování image značky prostřednictvím sociální sítě Instagram. Teoretická část vymezuje základní pojmy z hlediska marketingové komunikace a internetového marketingu, dále se věnuje budování image značky, influencer marketingu a prezentuje sociální sítě jakožto prostředek komunikace značek se svou cílovou skupinou. Podrobněji se pak zaměřuje na sociální síť Instagram, včetně možností, jakými způsoby ji využít. Praktická část nabízí v úvodu seznámení se značkou Humbook a jejím počínáním na sociálních sítích, zejména na Instagramu. Na tuto značku je pak soustředěn i výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištění z praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a je sepsána projektová část, která navrhuje konkrétní instagramovou komunikační strategii pro značku Humbook.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47117
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59332


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lučanová_2021_dp.pdf 4.223Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lučanová_2021_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lučanová_2021_vp.doc 133Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet