Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví
Autor: Kurka, Tomáš
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zaobírá oblastí esportu a jeho možným využitím jako nového marketingového nástroje pro sportovní odvětví. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, komunikace, nových trendů, esportu, metodiky a výzkumu. Praktická část analyzuje českou esportovou scénu ve spojitosti se sportovním odvětvím. V rámci praktické části jsou zkoumána prvotní data z tohoto segmentu, která byla získaná pomocí dotazníkového šetření. Z výsledků analýzy a získaných dat je následně navržena podoba eventu v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47115
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59330


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kurka_2021_dp.pdf 2.954Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kurka_2021_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kurka_2021_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet