Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
Autor: Jelínková, Martina
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Teoretická část práce se zabývá problematikou self promotion veřejnoprávní televize v době nových médií a trendu odložené sledovanosti, formou a způsobem oslovování cílové skupiny, budováním a udržováním brandu České televize, komunikační strategií, která je Českou televizí dlouhodobě využívána, zjišťuje prostředky, které jsou využívány k získání nových diváků. V praktické části diplomové práce je pak následně teorie ukázána na příkladu z praxe, je zde zanalyzovaná komunikační a propagační strategie seriálu České televize MOST!. Případová studie se zabývá způsobem celkového vedení self promotion, komunikačními kanály, prostřednictvím kterých byly oslovovány jednotlivé cílové skupiny, a způsobem vyhodnocování úspěšnosti propagační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47102
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59312


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jelínková_2021_dp.pdf 719.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jelínková_2021_op.pdf 440.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jelínková_2021_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet